Steelers & Stadium - Diili, jossa kaikki voittavat
Steelers Hämeenlinna ryJulkaistu: 02.07.2024 16.27

Steelers & Stadium - Diili, jossa kaikki voittavat

Yleistä

Steelers kehittää yhteistyökumppanuuksiaan ja tuo tunnettavaksi malleja, joilla voimme kerryttää seuralla bonusta sekä kehittää yleisiä varainhankintamallejamme. Digitaalisessa ja virtuaalisessa maailmassa myös varainhankintakeinoja on pyrittävä päivittämään nykypäiväsiin malleihin. Varainhankinnan monet muodot ovat meille tärkeitä, jotta voimme mahdollistaa jäsenillemme parempaa toimintaa ja taistella kustannusten nousuja vastaan. Nyt esittelyssä yhteistyömalli Stadiumin kanssa, joka toimii yhtenä pääyhteistyökumppaninamme.

Bonusta kaikille! - Stadium

Käytä kaksi minuuttia tähän ja pelaajamme huoltajineen hyötyvät. Malli toimii tiivistettynä siten, että ne ostokset, jotka muutenkin tekisit Stadiumilta auttavat sinua ja seuraamme bonuksien muodossa. Samalla kun ostat Stadiumilta ostaja sekä seura saavat bonuksen. Kaikki voittavat. Kuulostaako hyvältä? Kyllä sitä se onkin. Seuran tukeminen on muutaman klikkauksen päässä.

Helppoa ja Nopeaa

Seuran tukeminen edellyttää, että olet Stadiumin jäsen ja käyt valitsemassa tuettavat seurat "Omilta sivuiltasi"- osoitteessa stadium.fi. Bonusta maksetaan kaikista yksityisostoistasi, minkä ansiosta kaikki saavat bonusta. Voit tukea enintään neljää seuraa.

Mitä enemmän porukkaa, sitä enemmän bonusta

Stadium Team Sales -seurana saamme jopa 10 % bonusta kaikista ostoista sekä yhteistyösopimukseemme perustuvan tuotemerkkibonuksen, joka on Steelersillä Puma. Ostamalla Stadiumilta tuet Steelersiä aina 3 %:n lisäbonuksella, mikä vaikuttaa myös tuotemerkkibonukseen. Jos tuet useita seuroja, bonus jaetaan tasan seurojen kesken. Seuramme saa sitä enemmän bonusta, mitä useampi läheisesi ,tuttavasi ja ystäväsi innostuu tukemaan seuraa tekemällä jäsenostoja. Lue tarkemmat ohjeet alta ja käy klikkaamassa tukesi Steelersille. Aikaa se vie muutaman minuutin. Suosittele ja ohjeista myös läheisesi mukaan tukemaan.

Tarkemmat ohjeet tämän linkin takaa: https://steelers.jopox.fi/api/documents/download/5...

Steelers Hämeenlinna ry

toimisto@steelers-salibandy.fi