Hobby-säbä koululaisille

Hobby-ryhmissä kouluikäiset lapset saavat mukavan tuntuman ryhmäharrastetoimintaan ja joukkuepelailuun, ilman liian suuria kilpailullisia tavoitteita. Pelailu on harjoitusten pääsisältönä. Harjoitukset kerran viikossa.

Harjoitusvuorot:

* Hobby 1-2 (1-2 luokkalaiset): keskiviikko Jukolan koulu klo 17:00-18:00
* Hobby 3-4 (3-4 luokkalaiset): keskiviikko Poltinahon salibandyhalli klo 17-18:00
* Hobby 5-6 (5-6 luokkalaiset): torstai Poltinahon salibandyhalli klo 17-18:00

Varusteet: T-paita, shortsit tai verkkarit, sisäpelikengät, suojalasit, salibandymaila, pieni juomapullo

Hinta:

* Syysjakso (vkot 36-51) 155,00e

* Kevätjakso (vkot 2-17) 155,00e.

Koko kausi yhteensä 310,00e.

Lomaviikoilla 42(syysloma) tai 9(talviloma) ei harjoitella.

Maksuun sisältyy: ohjaus, salibandyliiton kerholisenssivakuutus, seuran jäsenyys sekä Steelers-harjoituspelipaita (1kpl/kausi) Pelipaidat jaetaan harjoitusten yhteydessä.

Laskutus:

Ilmoittautumisella sitoudutaan osallistumaan ryhmän toimintaan. Ensimmäinen kerta voi olla kokeilukerta. Jos peluri ei harjoitusvuoron jälkeen halua jatkaa, voidaan osallistuminen perua ilman maksua siitä toimistolle ilmoittamalla sähköpostitse. Pelkkä poisjäänti ryhmän toiminnasta ilman ilmoitusta ei oikeuta laskun maksamatta jättämiseen.

Ilmoittautumalla syysjaksolle saa paikan automaattisesti myös kevätjaksolle. Osallistumisoikeus kevätkauden harjoituksiin voidaan perua siitä erikseen Steelers toimistolle sähköpostitse ilmoittamalla 6.1. mennessä. Syys- ja kevätjakso laskutetaan erikseen.

Ilmoittaudu mukaan tästä linkistä: https://www.steelersry.fi/lomakkeet/2795/hobby-saba-koululaisille

* Tiedustelut: harrasteryhmää koskevissa asioissa olkaa yhteydessä seuran toimistolle. Parhaiten tavoitat sähköpostitse toimisto@steelers-salibandy.fi , puh 050-5630405