Roberts Berrie

Steelers yhteistyössä Roberts Berrien kanssa. Yhteistyö on osa pitkäjänteistä digitaalista kumppanuutta, joilla pyritään edistämään urheilevan pelaajan terveyttä sekä samalla hankkimaan varoja seuran toimintaan. Tämä kumppanuus on helppoa: Käytä koodia Steelers, ostoksesi yhteydessä ja hyödynnä etusi verkkokaupassa. Voit myös tehdä kestotilauksen tarpeidesi mukaan.

Ostoksille verkkokauppaan.

Roberts Berrie on hyvä vaihtoehto esimerkiksi pelireissuevääksi tai kiireiseen arkeen, välipalaksi koulun ja harjoituksen väliin tai töihin. Berrie säilyy huoneenlämmössä, joten se on käyttökelpoinen eri tilanteisiin. Tilaamalla tuotteet suoraan verkkokaupasta koodia käyttämällä tuet seuramme toimintaa.

Roberts Berriet valmistetaan puhtaista, kokonaista marjoista.Pohjoisen alueemme kasvuolosuhteiden vuoksi marjat muodostavat suojakseen erityisen paljon polyfenoleja eli väriaineyhdisteitä, jotka ovat vahvoja antioksidantteja. Niiden hyvinvointia tukevat vaikutukset saa nauttimalla erilaisia marjoja päivittäin - ilman yliannostuksen vaaraa.

Marjat ovat suomalaisten yksi parhaista polyfenolien lähteistä, kunhan syö myös niiden kuoret, joissa suurin osa yhdisteistä sijaitsee. Berriessä on huikea määrä marjoja kuorineen ja siemenineen – esimerkiksi yhdessä Villimustikka Berriessä on noin 100 g kokonaista villimustikkaa murskattuna juotavaan muotoon. Jokaisen purkin etiketissä on myös ilmoitettu valmistukseen käytettyjen kokonaisten marjojen kpl määrä/purkki.

Berrie säilyy huoneenlämmössä ja on siksi helppo ottaa mukaan ja juoda missä ikinä liikutkin. Berrie on kätevä ja maistuva vaihtoehto tuoreille marjoille – helppo tapa nauttia marjoja joka päivä.

Steelers Hämeenlinna ry

toimisto@steelers-salibandy.fi