Ilmoittaudu mukaan!
Steelers Hämeenlinna ryJulkaistu: 25.06.2024 15.13

Ilmoittaudu mukaan!

Tervetuloa syyskuussa alkavan uuden kauden toimintaan mukaan. Steelers harrasteryhmiin sekä aloittavaan kilpajoukkueseen pojat P8 otetaan ilmoittautumisia vastaan.

Seuramme tarjoaa harrastusmahdollisuuden aivan pienimmille (3-6v.) Perhesäbässä, yhdessä huoltajien kanssa. Eskarisäbät ovat eskari-viskareiden omia ryhmiä ja koululaisille on tarjota ikäryhmittäin Hobby-säbät. Aikuisille on kunnon ylläpitoon Kuntosäbää sekaryhmissä (naiset ja miehet yhdessä) ja naisille vielä ihan oma Naisten kuntosäbä. Erityisliikuntaryhmänä Steelersissä on Veivarit, jossa iloisesti pelataan kaikki yhdessä.

Ryhmiemme ajankohdat, paikat ja hinnat löytyvät ryhmäkohtaisesti harrasteryhmät-otsikon alta yläpalkin valikosta.

Aloittava joukkuetoiminta on pojat P8, joka on 2017- syntyneiden ikäryhmä. 2018 syntynytkin voi tulla mukaan, jos omaa valmiudet itsenäiseen harrastetoimintaan. P8-joukkueeseen pääset ilmoittautumaan: https://www.steelersry.fi/joukkueet/4354/uutiset/1...

Ryhmiin liittyen tiedustelut seuran toimistolle: toimisto@steelers-salibandy.fi puh.050-5630405